Numeroloģijas lekciju programma
Cilvēka psiholoģiskais portrets skaitļu valodā
(Priekšzināšanas nav nepieciešamas)
1.
Ievadlekcija.
1.1.
Pamatjēdzieni
cilvēka individuālā koda un matricas sastādīšanai, ciparu pamatnozīmes.
1.2.
Īss
kopsavilkums par numeroloģijas kursu.
2.
Dzimšanas
dati Pitagora sistēmā.
1.3.
Dzimšanas
datu matricas sastādīšana.
1.4.
Dzimšanas
datums – rīcība, uzvedība – rakstura izpausme.
1.5.
Dzimšanas
mēnesis – motivācija rīcībai, sajūtu līmeņa komforta sasniegšanai.
1.6.
Dzimšanas
gads – draugu, līdzīgi domājošo izvēle; cilvēka realizācija sociumā.
1.7.
Personas
cipars – mēraukla, ar ko visu mērām; ko mēs vēlamies iegūt sev.
1.8.
Cilvēka
dzīves uzdevums (dzīves ceļš; liktens cipars) – karmiska informācija, kas šajā
dzīvē jārealizē;
1.9.
Nākotnes,
pagātnes kodu variācijas divu cilvēku enerģētiskās sasaistes noteikšanā;
1.10.
Enerģētiskie
pārbaudījumu līmeņi.
3.
Ciparu
pamatnozīmes.
3.1.
Ezotēriskā pamatnozīme.
3.2.
Neitrālie, draudzīgie un spriedzes cipari.
3.3.
Ciparu skaidrojums atkarībā no to atrašanās vietas cilvēka dzimšanas datos.
4.
Matricas
kopējā analīze - rindas, kolonnas, diagonāles, krusts, dzīvības kvadrāts,
ārējie stūri.
5.
Dzimšanas
datu matricas analīze:
5.1. “1” - rakstura stingŗība,
griba, ego – cik lielā mērā cilvēks ir gatavs to paust;
5.2. “2” – cilvēka spēja uzkrāt
saules (Visuma, dievišķo) enerģiju;
5.3. “3” – informācijas uztveres un
apstrādes īpatnības;
5.4. “4” – seksuālā, radošā
enerģija; veselība;
5.5. “5” – elastība, cilvēka spēja
pielāgoties apkārtējai videi un apstākļiem;
5.6. “6” – praktiskās iemaņas,
cilvēka spēja realizēt savas idejas pašam;
5.7. “7” – dotības un talanti,
radošais potenciāls; attiecības ar smalkmateriālo pasauli;
5.8. “8” - karmiskie uzkrājumi; spēja mīlēt – izpaust un
pieņemt jūtu izpausmes;
5.9. “9” – vajadzība izzināt pasauli, paplašināt
redzesloku; pieķeršanās dzīves vai darba vietai.
6.
Jaunā
laikmeta bērni (dzimšanas gads 2000 un +).
7.
Divu
matricu saderības analīze.
8.
Enerģijas
pārpludināšana, lai aktivizētu “snaudošo” ciparu enerģiju.
9.
Cilvēka
vārds un uzvārds – caur to mēs izmantojam savus resursus – matricu - dzīves
ceļa realizēšanai.
10. Pilns cilvēka individuālais
kods.
11. Virsotnes un pārbaudījumi.
12. Individuālais gads, mēness, diena.
13. Praktiskās
nodarbības matricas datu interpretācijā.